• دوشنبه ١٤ شهريور ١٤٠١-١١:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥١٠١
آقامیری تاکید کرد:

رفع گره‌های کور ترافیکی با تکمیل پروژه یادگار امام

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران درباره پروژه یادگار امام گفت: با تکمیل این پروژه اصلاح ترافیکی خوبی برای مردم منطقه صورت خواهد گرفت و مردم منطقه را از وضعیت کنونی نجات می‌دهد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حجت الاسلام محمد آقامیری رییس کمیته عمران شورای شهر تهران درباره پروژه یادگار امام، به خبرنگار حوزه شهری ایرنا گفت: تکمیل انتهای پروژه یادگار امام در دوره قبل مدیریت شهری به طور کامل تعطیل، حتی کد پروژه و ردیف بودجه آن حذف شده بود.
محمد آقامیری با اشاره به اینکه به محض آغاز به کار مدیریت فعلی شهری تمام پروژه‌های نیمه کاره از دوره‌های قبل در اولویت قرار گرفت، ادامه داد: در بودجه‌ای که برای سال جاری در شورای شهر تهران تصویب کردیم، برای این پروژه ردیف بودجه تعیین شد.
وی با اشاره به جزئیات عملیات اجرایی این پروژه، تصریح کرد: این پروژه از انتهای بزرگراه یادگار امام آغاز و تا آزادگان و جاده ساوه ادامه دارد و قرار است در ۲ تا ۳ فاز انجام شود. این پروژه حدود ۳ سال زمان نیاز دارد و سعی خواهد شد تا پایان دوره مدیریت فعلی شهر، تکمیل شود.
این عضو شورای شهر تهران اظهارداشت: تمام خودروهای سنگین با تکمیل این پروژه در مسیر قرار می‌گیرد، گره‌های کور ترافیکی این منطقه حل خواهد شد و مشکل مردم محلی که ناراضی از تردد خودروهای سنگین از محل سکونتشان بودند، رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه اصلاح ترافیکی خوبی برای مردم منطقه صورت خواهد گرفت، افزود: تکمیل انتهای بزرگراه یادگار، در ادامه بزرگراه شهید بروجردی، یک پروژه کاربردی است و مردم منطقه را از وضعیت کنونی نجات می‌دهد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: